I. HIND

Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnale võib lisanduda kohaletoimetamistasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile. Maksmine toimub Eurodes.

II. TOODETE EEST TASUMINE

Kliendil on valida järgmiste makseviiside vahel:

Ettemaksu arve. Arve saadetakse Kliendile tellimuse kinnitusena elektronpostiga.

Maksekeskus süstemi kaudu (Swedbank, SEB, Danske Bank, LHV, Nordea, Krediidipank)

III. NÕUTAVA KVALITEEDIGA KAUBA TAGASTAMINE

Teil on peale tellimuse kättesaamist õigus meilt ostetud kaup 14 päeva jooksul tagastada!

Tagastamise jaoks on tarvis:

Täita saateleht ja kauba tagastamise avaldus. Lisada tellimuse kauba- või kassatšeki koopia. Raha tagastamine toimub sularahas või sularahata arveldamise teel kauba ostja pangakontole.

TÄHTIS! Raha tagastamine toimub ainult ostja pangakontole!

TÄHELEPANU! Müüjal on õigus teostada kauba ekspertiisi vastavuses tarbijakaitseseadusega ning keelduda kauba tagasivõtmisest juhul, kui puudused on tekkinud põhjustel, mille eest müüja vastutust ei kanna.

TÄHELEPANU! Tagastamisele kuuluvad ainult CAMOZON internetikauplusest soetatud kaubad. Analoogsed kaubad, mis on ostetud kaupluste jaevõrgust või laost, ei kuulu tagastamisele.

IV. MITTEVASTAVA KVALITEEDIGA KAUBA TAGASTAMINE

Mittevastava kvaliteediga kaup on selline kaup, millel puuduvad funktsionaalsed omadused olulise puuduse tõttu. Mittevastava kvaliteediga kauba hulka kuulub ka kaup, mis tagastatakse tellimusele mittevastavuse tõttu artikkel, värv, kvaliteet, suurus). Disainielementide või kujunduse erinevust saidil esitatud kirjeldusest ei loeta nõuetele mittevastavuseks või mittefunktsionaalsuseks.

Kauba ostjalt tagasivõtmisel teostab müüja vajadusel kauba kvaliteedi kontrolli. Vaidluse tekkimisel kauba puuduste tekkepõhjuste üle teostab müüja kaubale ekspertiisi. Kui kauba ekspertiisi tagajärjel on kindlaks tehtud, et kauba puudused tekkisid olukorra tagajärjel, mille eest ei vastuta müüja, siis on ostja kohustatud hüvitama müüjale ekspertiisi teostamise kulud, samuti kulud, mis on seotud kauba hoiustamise ja transpordiga.

Kauba puuduste kõrvaldamise tähtaeg, mis määratakse kindlaks poolte kirjalikul kokkuleppel, ei tohi ületada 45 neljakümmet viit)päeva. Kui kauba puuduste kõrvaldamise tähtaeg ei ole poolte kokkuleppel kirjalikus vormis kindlaks määratud, siis kõrvaldatakse vastavad puudused viivitamatult, s.t minimaalse tähtaja jooksul, mis on objektiivselt vajalik nende kõrvaldamiseks arvestades tavapäraselt rakendatavat praktikat.

Mistahes tagastamine kooskõlastatakse elektronposti teel aadressil info@camozon.ee

V. ÜLDSÄTTED

Kümne (10)päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest tagastatakse Teile ka raha. Raha laekumise tähtaeg Teie kontole sõltub panga siseselt kehtestatud tähtaegadest.

Kauba tagastamise küsimustes võite pöörduda internetikaupluse haldajate poole aadressil: info@camozon.ee või helistada telefoninumbril +372 5887 3797. Töötame iga päev 10:00 kuni 18:00.Palume Teil kaubaga tekkinud probleemi detailselt kirjeldada. Teie pretensioon vaadatakse läbi 5 tööpäeva jooksul alates selle laekumisest.

Me hindame Teid väga ja püüame leida Teie jaoks optimaalse lahenduse!