I. NÕUETEKOHASE KVALITEEDIGA KAUPADE TAGASTAMINE
Teil on õigus tagastada meilt ostetud kaup 7 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest!
Mida on vaja teha toetuse saamiseks:
- Täitke toetusetaotlus (taotlusvorm siin) / saadan vormi eraldi failina
- Lisage makstud tellimuse koopia (saadetakse teile koos kaubaga)
- Sulge tagastatav kaup kilekotti ja pane sinna juurde tagastamistaotluse vorm ja makstud tellimuse koopia
- Tagastamistellimuse saatmise juhised leiate postiteenuste veebilehelt. Järgige alljärgnevaid linke:
https://itella.ee/kuidas-pakki-tagastada/
https://tagastus.omniva.ee/?locale=et - Tagastamine toimub ainult pangaülekandega kauba ostja pangakontole 7 päeva jooksul pärast tagastatud kauba kättesaamist
TÄHELEPANU: Tagasimakseid tehakse ainult ostja pangakontole, millelt tellimuse eest tasuti!
TÄHELEPANU: Tagastamiseks on lubatud ainult CAMOZONi veebipoest ostetud tooted. Sarnaseid tooteid, mis on ostetud teiste kaupluste jae- või hulgimüügivõrgustikust, ei tagastata.
TÄHELEPANU: Müüjal on õigus teostada kauba ekspertiis vastavalt seadusele „Tarbija õiguste kaitse“ ja keelduda kauba tagastamisest, kui puudused on tekkinud põhjustel, mille eest müüja ei vastuta.
II. EBAPIISAVA KVALITEEDIGA KAUPADE TAGASTAMINE
Ebapiisava kvaliteediga kaup on kaup, mis ei suuda täita oma funktsionaalseid omadusi olulise vea tõttu. Ebapiisava kvaliteediga kauba hulka kuuluvad ka kaubad, mis tagastatakse, kuna need ei vasta tellitule (artikkel, värvus, kvaliteet, suurus). Disaini- või kaunistuselementide erinevus veebilehel esitatud kirjeldusest ei ole kauba defekt või mittefunktsionaalsus.
Ostjalt kauba tagastamisel viib Müüja vajadusel läbi kauba kvaliteedikontrolli. Kui tekib vaidlus kauba puuduste põhjuste üle, viib Müüja läbi kauba ekspertiisi. Kui kauba ekspertiisi tulemusena selgub, et kauba puudused on tekkinud asjaolude tõttu, mille eest Müüja ei vastuta, on Ostja kohustatud hüvitama Müüjale ekspertiisiga seotud kulud, samuti ekspertiisiga seotud ladustamis- ja transpordikulud.
Poolte kokkuleppel kirjalikult määratud kauba puuduste kõrvaldamise tähtaeg ei tohi ületada 45 (nelikümmend viis) päeva. Kui kauba puuduste kõrvaldamise tähtaega ei ole poolte kokkuleppel kirjalikult kindlaks määratud, kõrvaldatakse need puudused viivitamata, st minimaalse aja jooksul, mis on objektiivselt vajalik nende kõrvaldamiseks, võttes arvesse üldkehtivat meetodit.
III. ÜLDSÄTTED
7 päeva jooksul pärast tagastatud kauba kättesaamist tagastatakse teile raha tagasi. Raha kontole krediteerimise tähtaeg sõltub pankade sisemiste eeskirjadega kehtestatud tähtaegadest.
Tagastamisega seotud küsimuste korral võite pöörduda e-poe juhtide poole aadressil: online@camozon.ee. Töötame iga päev tööpäeviti kell 10-00 kuni 15-00 ja palume teil üksikasjalikult kirjeldada tootega seotud probleemi. Teie pretensioon vaadatakse läbi 5 tööpäeva jooksul pärast kättesaamist.
Hindame teid väga kõrgelt ja püüame leida teile parima lahenduse